The air tonight will make you breath

En dag som idag önskar jag faktiskt att jag var religiös, att jag hade något större att tro på som hjälpte mig när det var som allra värst. Visst, personer jag har pratat med säger att det bara är att börja tro. Men så enkelt är det inte. Jag måste kunna tro på något innan jag sedan kan göra det fullt ut. Luddig förklaring, men jag kan helt enkelt inte tro på något jag inte tror på. Anledningen till att jag vill vara religiös är finaste Emma. Vi har känt varandra ganska länge nu faktiskt, sedan typ... högstadiet någon gång. Som 20-åring har hon blivit diagnostiserad till akut leukemi. 

Allt känns totalt orättvist, att en helt prickfri tjej på 20 år ska få cancer. Jag tänker ofta när det gäller speciellt hudcancer, som mamma pratar om när jag solar (vilket är rätt sällan), att det aldrig skulle hända mig. Men det hela blev nu lite mer verkligt och jag insåg att en sjukdom verkligen kan drabba vem som helst. Jag hoppas med hela mitt hjärta att allt går som det ska för min fina!! 

Kärlek

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback