Som i en dagdröm

Jag är nyss hemkommen från jobbet och klockan är inte ens 12 än. Sjukt. I vanliga fall brukar jag vakna om ungefär en timma och gå upp om 2-3 timmar. Lite skillnad.. Idag studsade jag upp 05.30 utan några större problem. Gatt. Idag väntar chill med en efterlängtad Julia och senare fika med eliten! Hey

Kvalitet

Jag sitter i världens goaste soffa hos världens goaste bror i Norrköping.

Allt för nu. Hey

Krossa alla fönster

Kände att rufs var en fin frisyr idag. RIP plattång <3



Man måste dö några gånger innan man kan leva

Jag jobbade till 03 igår natt och till 01 nu ikväll och 01 imorgon (måndag). Seriöst, man blir typ cp av att jobba nätter. Man blir trött, grinig och otroligt otrevlig (fast inte på jobbet förstås där man får pengar för att vara trevlig). Det är sjukt vad jag längtar efter att vara hemma en kväll. Måste säga att det ska bli riktigt skönt att arbeta på ett ställe som de flesta dagar inte har öppet längre än 16. 

På torsdag tar jag första bästa tåg till bror efter jobbet. Det blir riktigt fett awesome!

Jag borde sova nu, men istället äter jag Hallonsorbet. Söndagslyx! Okej, slut på sånt här ovärt snack. Nu ska jag göra något åt situationen. HEJ

U mad?

Jag somnade klockan 5 i natt. För 10 minuter sedan ringde pappa och väckte mig och bad mig gå upp ur min himmelskt varma säng för att gå ut i minusgraderna och ställa ut soptunnan på gatan för tömning. Jag tyckte ett tag att jag var vaken så sjuuukt tidigt, då hela staden sover förutom min morgonpigge pappa som åker till jobbet halv 7, tills jag såg några barn åka till skolan. Hela min morgon tappade sin mening. Jag frös, var vaken tidigt, men inte alls lika tidigt som det kändes för mig. FML på det!

Runaway

Adele får bli min räddning ikväll. Jag är lack på det mesta och vill flytta. Nu helst. 

Out.

Never mind, I'll find someone like you

Åh. Vilken jävla lättnad. 

Måste tillägga att jag blir tokig på OS X Lion. Scrollen som har vänt håll. Irriterande och förvirrande, men det finns nog en mening med den också! 

PCs ikväll. Tjing

Set fire to the rain

Skrev ett inlägg men hatade det. Det gav absolut ingenting, så jag tog bort det.

Jag lever, mår bra, jobbar som ett as och har inte tid för uppdatering. Men allting har sin tid. Bloggens tid är tydligen inte nu. 

Jag vill ladda upp en bild


Right as rain

Jag är hemma från en grym helg i Växjö. Kändes riktigt pissigt att sätta sig på tåget när jag skulle hem igår. Men att bli hämtad i Borås av bäste Daniel gjorde det hela mycket bättre. Jag är även hemma från en kväll på jobbet. Lugnt var det, som vanligt...

Nu har jag ingenting att se fram emot. Har inga planer för helgen mer än massa jobb. Nästa vecka är det också jobb som gäller, och veckan efter det, och veckan efter det osv. 

Okey, klockan är över 3. Tidningsbudet har kommit. Vad fan gör jag vaken? God natt.

Snygg tjej btw



Peace

Alexandra är ett klappmongo och hälsar fuck you!


RSS 2.0