Right as rain

Jag är hemma från en grym helg i Växjö. Kändes riktigt pissigt att sätta sig på tåget när jag skulle hem igår. Men att bli hämtad i Borås av bäste Daniel gjorde det hela mycket bättre. Jag är även hemma från en kväll på jobbet. Lugnt var det, som vanligt...

Nu har jag ingenting att se fram emot. Har inga planer för helgen mer än massa jobb. Nästa vecka är det också jobb som gäller, och veckan efter det, och veckan efter det osv. 

Okey, klockan är över 3. Tidningsbudet har kommit. Vad fan gör jag vaken? God natt.

Snygg tjej btw



Kommentarer
Sofia säger:

Hotellet, Johannii!!! :D

2011-10-06 @ 10:39:39
Britta säger:

Om fem veckor kommare lilla jag. Det får du se fram emot om du vill! ^^ Puss på världens finaste Johanna

2011-10-08 @ 20:35:29
Blogg: http://brittah.blogg.se/
Anonym säger:

kommer*

2011-10-08 @ 20:36:06

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback