Dessa dagar


En riktig slappdag. Eller, städdag kan man väl säga. Det enda vettiga jag gjorde var väl att för en gångs skull städa mitt rum och åka till Albin. Jo, helt okej dag va!

Och! Jag ska gå på Harry Potter! Nästa vecka! 

Det som är mest skrämmande är väl att skolan närmar sig med stormsteg. Mitt sommarlov har ju precis börjat!? Egentligen har jag legat efter hela det här året. Vid skolavslutningen kändes det som om det var typ mitten av april. Så nu är det väl snart min födelsedag kan jag tänka mig...

Köpenhamn



Jag åkte till Julia. Finaste Julia är utskriven! <3 

Vi åkte till Ullared och handlade. Sedan bar det av till skåne, farmor och farfar + 2 kusiner. 

Köpenhamn, en heldag, vi strøgade. Vi hade tur med vädret också :) 

Ikväll blev det spelkväll med Daniel, Albin, Hanna, Gustav och Emelie. Trevligt!


Det är konstigt att de två nedre raderna med fönster på det orangea huset ser ritade ut, som tagna direkt ur en serietidning.

Apoliva


Alltså, jag tycker att hon är så galet läskig va! HU

Nu har jag något att berätta!

För igår kväll hade mamma och pappa varit ute i skogen och sprungit. De hade orienterat och därför måste de såklart sitta och kommentera alla fel de gjorde "Ah, där sprang jag alldeles för långt! Och jag hittade inte 10:an förr än efter typ en kvart, hittade du den fort?". Jag kände inte direkt att jag ville vara med i deras diskussioner även om jag verkligen kände att jag också ville ut och visa vad jag går för. Så, jag ställde klockan på 9 men somnade om och kom upp vid 10. Jag hade inte sagt något till mamma och pappa ifall jag skulle ändra mig. Men nehehej, det hade jag inte. När jag väl klev upp åt jag en torr frukost och tog efter en stund på mig träningskläder. När jag kom ner märkte jag hur mammas face gick från natt till dag. Hon ville så gärna visa mig hur man tog ut kompassriktningen, lalala, som om jag inte redan kunde det eller? Det kunde jag faktiskt! I alla fall så tog jag mig ut och cyklade hela vägen upp till hjortgården, jag var ju typ slut när jag kom dit. Hehe, nej antagligen var jag inte det för jag tog mig till 14 kontroller, dvs alla på min karta! Jag blev så nöjd. Fast, ah, vi får väl se hur många gånger till jag springer... Jag antar att detta var något ovanligt beteende, men jag vet inte.

Jag var en sån hurtis! 

Uppe med tuppen


Idag har jag inte gjort ett skit. Jag gick upp klockan 6 för ett snabbt möte med Naima som åkte förbi med tåget vid halv 7. Efter det åkte jag hem och lade mig igen. Jag sov till halv 1. Bra gjort... Sedan dess har jag haft ont i huvudet, spelat cello och lagat en supergod dragonsås. Men jag har inte tagit mig utanför dörren något mer. Inte så bra kanske... Detta är nästan värre än att jobba ju! Då har man i alla fall något att göra.

Vilken tur att John Mayer gör mig sällskap i alla fall, min ljudbok tog slut i morse.

Det finns inte mycket att säga

Så ofantligt, galet och underbart bra! 


Om igen


Vad sjutton ska jag hitta på?


Julia <3


IMORGON!

Galet bra!

- Vet du!? Jag har spelat cello idag!
- Men oj! Det var inte dåligt. Gick det bra?
- Jao, sådär. Men ah, jag vet inte vad det är med mig riktigt. Jag har inte spelat på hela sommarlovet men idag satt jag aslänge.
- Oj, vad grym du är!
- Jag vet! Grejen är att jag egentligen vill fortsätta men jag har börjat få sån himla värk i axlarna och sånt, jag är ju inte van vid att spela så länge liksom...
- Hur länge har du spelat då?
- Ehm. Jag vet inte riktigt. Men ett par timmar! Det är galet mycket, för mig i alla fall. 
- Ja det är det verkligen! GRATTIS
- Tack!


När jag inte har någon annan att sprida min glädje till.

Hej.

N i G


En borttappad vattenskida. Spel. Foto. Bad. Brännmaneter. Och sol! 

Jag vill tillbaka! Tack för ett par underbara dagar! <3

Mellanlandar hemma


Det är ganska skönt att komma hem en sväng och få vara lite otrevlig och trött innan Grundsund. Nu laddar jag!

Hönö blev bra btw. Åkte dock hem lite tidigare än planerat. Ville gå på nattmötet ikväll men det ville inte mina föräldrar vänta på.

Hönö


Snart. Hej

N



Grundsund. Morgondopp. Kvällsdopp. Vattenskidor. Foto. Harry Potter 5. Kalas. Kuben.

Jag längtar till helgen! Imorgon åker jag till Hönö, tidigt.

Baddag


RSS 2.0