Time machine

I natt somnar jag lycklig

Jönköping vs Alingsås

Jag har kommit in på högskolan i Jönköping. Det verkar vara en rolig utbildning - grafisk design och webbutveckling låter ju inte annat än roligt! Men frågan är om det är rätt? Där är jag tveksam. Jag vill flytta hemifrån, starta ett nytt kapitel (klyschigt, jag vet) och få förändring i mitt liv. Samtidigt vill jag inte lämna den här trygga och tråkiga hålan där man får allt serverat på silverfat. Jag vill helt enkelt inte bli vuxen än.

Det återstår att se hur lång tid det dröjer tills jag tackar nej till Jönköping.

Seasons of love

Jag och mams åkte på cykelsemester i torsdags.

Run to the hills

Klockan är 04.57 och jag är klarvaken. Morgontidningen har kommit för längesedan och fåglarna kvittrar för fulla halsar. I natt har jag avverkat ytterligare 10,5 h på McDonalds, ett pass jag hade ont i magen för hela dagen tills jag började. Iron Maidens publik var inte att leka med om man säger så. Som tur var gjorde J dagen bättre med lite chill på stan innan jobbet! Mina fötter känns som två degklumpar och huvudet går fortfarande på fullvarv. Men jag dog inte i alla fall! 

Nu ska jag försöka sova några timmar. Peace

RSS 2.0