meet a bear


23/6

Bara för att jag har körkort!!! GAAAAH!!! Underbart!


blommigt!

Okej. Jag fick med mig kameran ut lite idag i alla fall. Låg på marken en del. Därför känns det ju nu som att jag har kryp över hela mig typ... men jag hittar inga! 

Förresten så är INGEN hemma nu. Verkligen alla är borta eller jobbar. Inte okej! Jag kanske också ska avlägsna mig ett tag (eller inte). 

Titta och le :)


uppis

Jag har riktig bildtorka nu. Måste verkligen ut och fota någon dag... Vilken dag som helst faktiskt! 


Sitter med körkortsteorin i högsta hugg! På en lördagskväll... jo. 


Somliga saknas mer än andra <3 btw

Från och med du



Puss

18, redan?

OJ. Nu har jag varit 18 år 20 minuter. Vad hände där liksom? Ärligt talat så tycker jag inte om situationen... Åldersnoja, ooohjaaaa!

2

Naima! Det är inte långt kvar nu! 

Och nu ska jag seriöst ta tag i mitt sommarlov! Jag vill göra sånt som man bara gör på sommaren. Vara ute hela nätterna, bara slappa en hel dag och ah, njuta lite! 

puss


gammal goding

Den här bilden har jag anmält till en tävling där man kan vinna en reflexskärm!
Vill du också vara med och tävla så kan du gå in på den här länken för att delta! 

Reflexskärmen kommer från den här sidan

puss



-


RSS 2.0