Göteborgsvarvet


chiphej


Lååååångishelg

Spenderade en dag med dessa flickor i Göteborg! 



18 dagar kvar...

...till Stockholm.

Idag: Jobb, körkortsteori och slapp.
Imorgon: Jobb, körkortsteori och mera slapp. 

Härligt att det känns som söndag idag! =)



come fly with me

Jag slutade vid 9 idag. Kändes helt okejbra måste jag väl ändå erkänna! Det kändes helt underbart! Jag ringde morfar som kom och hämtade mig och vi åkte ut till sommarstugan där mormor väntade med fika. Mysigt värre! Tog i alla fall en tripp ut i skogen där jag gick runt och var livrädd för eventuella älgar. Vad gör man ifall man helt plötsligt står framför en livs levande älg på 500kg? Jag gjorde upp min lilla plan att jag först skulle hälsa, fråga ifall han kunde ställa upp som modell och sedan springa för livet..! Eeeh. Jag var skiträdd där ett tag! Men jag hittade ingen älg, utan några mycket mer fredliga typer!



Closer

Nu laddar vi för en ny vecka med fysik och körkortsteori. Sen kan man ju säga att valborg inte var mycket att hurra för heller. Men det är härligt att det bara är 24 dagar kvar till Stockholm! Det ska bli kul, jao. 

Ikväll skriver jag impressionistiskt, precis som Bellman! CHIP


Butterfly fly away

Det är redan maj. Inte okej. Jag hänger inte med längre! Mars..? 

Jag saknar dig.



RSS 2.0