Right by your side

Det var ju såhär det inte skulle bli. Jag skulle ju sluta bry mig. Och hur gick det..? Åt helvete. Jag är så tjejig och patetisk, rakt igenom. Det märks så tydligt. Och jag hatar det av hela mitt hjärta. 

Efter att ha fått avreagera mig lite till broder min så känns det hela några gram lättare. Bara några.

Trasdockan med hela kläder. Något stämmer inte.




(Egentligen borde jag lägga ner den här bloggen. Bara jag som fattar vad jag egentligen menar och jag skriver nästan bara när livet är piss)

Do nothing till you hear from me

Min ghd har kommit. Vilken uppfinning!!

I övrigt går dagarna upp och ner. Puss ♥


I'm into something good

Tar en gofika med en go Kicki! 

Tjing



Feel unique

En sånhär är på väg hem till mig nu! Glad tjej_92



Kom i min fantasi

Att komma hem från en av höstens bästa helger och se sin verklighet.

Made of

Det här var ju riktigt kul! En ledig dag innebar idag fika med en fin Kicki! 

Jag hälsar



Champagne showers

Här har det visst varit tyst ett tag. Anledningen är väl för att det absolut inte händer någonting alls här. Men på onsdag! Då ruskas Västra Götaland om lite. Finaste Britta besöker bästkusten! JA JA JAA!!!

Det är typ dimmigt när jag åker hem från jobbet. Och jag känner mig ambitiös när jag orkar ta mig tid att leka med bilden i något av bildredigeringsprogrammen jag har i telefonen. Dagens teknik alltså... Aja. 

Se men inte röra



Fel del av gården

Tanken med den här dagen var ju att jag för en gångs skull skulle få gjort något. Klockan är 14 och jag har hunnit äta frukost, enbart. Ibland önskar jag att jag gick i skolan eller något, eller åtminstone hade ett jobb där jag började i vettig tid istället för 20.00 på kvällarna. Aja, om cirkus en och en halv månad blir det förhoppningsvis ändring på den saken. 

Nu ska jag ta tag i mitt liv. HEJ

Secrets

There’s a room inside your gut
Close the door and keep it shut
Let no daylight enter in
And the punishment begin

RSS 2.0