Right by your side

Det var ju såhär det inte skulle bli. Jag skulle ju sluta bry mig. Och hur gick det..? Åt helvete. Jag är så tjejig och patetisk, rakt igenom. Det märks så tydligt. Och jag hatar det av hela mitt hjärta. 

Efter att ha fått avreagera mig lite till broder min så känns det hela några gram lättare. Bara några.

Trasdockan med hela kläder. Något stämmer inte.




(Egentligen borde jag lägga ner den här bloggen. Bara jag som fattar vad jag egentligen menar och jag skriver nästan bara när livet är piss)

Kommentarer
Britta säger:

Johanna. Min mobil har slut på pengar och jag har velat svarat på ditt sms så då gör jag så här. Det var helt underbart att få träffa mina älsklings tjejer och även jag gick där på Lisseberg och förundrades över hur fint det är att jag har er. Hur fint det är att vi lärt känna varandra och hur fint det är att vi faktist fortfarande håller kontakten.



Du, snart ska du ut på nya äventyr och det kommer bli grymmt johann! Jag avundas jag díg:) se frammåt nu och håll huvudet högt för du är bra. Bäst.



tycker om dig ja. och ge sjutton i att ta bort bloggen;)



Världens största och mest värmande kram.



ps. mig får man ringa när man vill.



puss



2011-12-01 @ 22:41:52
Naima säger:

hey babe.

i love ya, did ya know?



nej men alltså. trasdocka my ass. du äger.

respekt till britta, sanna ord hon skriver.

jag har också en sällskapssjuk telefon, ett hem som du är så välkommen till any time - bara slå en pling så sitter vi på thai moon och diskuterar livet.



obs: liseberg var verkligen megamys, vill ha mer av sånt nununu.



tycker så mycket om dig (och britta med såklart)

2011-12-10 @ 19:58:26

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback