life is good









Efter en tur ut till Grundsund med fina vänner. Tack <3

save tonight

Jag tar en sväng till Naima och Grundsund! Chiphej


standing where you left me

med inspiration från den här bloggen gjorde jag min egen lite snofsiga "moster violett". Inget vidare resultat, men riktigt roligt var det! Nu vill jag bara ha photoshop på macen!


Homecoming

Igår fick jag äntligen träffa Naima för första gången på ett helt år! Det var helt galet roligt! Livet leker! På söndag kommer Britta hit från Bollnäs, eller egentligen lilla Arbrå, och håller mig och Naima sällskap ett par dagar! Som sagt, livet leker!
Idag var det Liseberg med Julia som gällde och lite senare var jag ute med Tobias och fotade. Det slutade med en kväll hos Staffan med lite folk! Trevlans (även om jag bara satt nere i köket och pusslade :P)
Här är ett axplock av dagens resultat. Titta och le!

save

Hittade lite bilder på Julia som hon tog med camen förut när jag typ... sov. 

Det blev i alla fall en väldans trevlig kväll med Alexandra, Julia och Staffan. Chill! Pussel, stans nya favoritpizzeria och skratt gjorde kvällen!
Nu borde jag sova men jag är inte riktigt tillräckligt trött! Jag ska ta och städa lite så kanske jag sover bättre sen. Jo, klockan är kvart över 3, men det är faktiskt okej ;)


Another kind of green

Det blev ännu en dag med Tobias och gänget. Frukost vid 14.00 och middag typ vid 21.30, precis som det ska vara ;)

Imorgon ska jag upp tidigt (typ 9.00) för att köra mormor och morfar till stationen, så nu ska jag sova! God natt.


she said

Ibland är det underbart att vara ute hur länge som helst! Ikväll var en sådan kväll. Vi har legat på altanen för att titta på blixtarna som inte kom. Vi har spelat boule tills solen började gå upp. Vi har blivit uppätna av myggorna. Men nu kanske det är dags att sova? Jag bjuder i alla fall på en cambild. Sov gott ;)


sign of a victory

Helg på Hönö


Genom eld

Åkte en sväng till Hönö igår! Träffade folk, bland annat Lovisa som åkte med mig tillbaka till Göteborg sen. Och jag köpte Oskar Linnros skiva! Underbart! Senare blev det mys med Lovisa och Julia på bryggan i vid min sommarstuga, för att tillslut ta en tripp till Vårgårda över natten! 

Nu ska här jobbas! Verkligen inte sugen, men ah, pengaaar!!! Chill. Puss


lite mer

Oskar Linnros – Annie Hall

RSS 2.0