Breakaway

Fett (HAHA) värt! Ibland är man ju bara lite föör vitsig. Nu är det slut med sandpappersläppar. Plugg står på schemat. Matte, fysik och lite till! PUSSAAAAH


8h senare

Efter 8h på jobbet är jag äntligen hemma! Tiden gick ändå ganska fort idag, fortare än jag trodde i alla fall. Nu sitter jag och kan inte riktigt tänka. Jag är inte speciellt trött heller, och klockan är snart 4... 

Var på Trädgårn igår förresten, eller ja, i fredags ska man väl säga kanske. Kalasigt värre! Tack å tack! 

Nu ska jag slå ihop ögonlocken. Hoppas att du som läsare sover gott för tillfället. Snart gör jag det också! 

PUSS

fjäsk

Någon är löjligt mallig över sin hemsida... Har blandat in lite php nu också vilket betyder att priset på biljetten kommer ändras när man ändrar plats och antal platser, men det har jag inte länkat in på hemsidan än. *STOLT*

För den som inte förstår vad sidan handlar om kan jag ju berätta att det är en motsvarighet till ticnet. 



Dansa din djävul

Känner att det kanske blir lite överflöd med bilder från helgen, men det är okej, för det är ju de enda jag har haha!

Dagen har rullat på. Missade fysiken som jag trodde började en halvtimma senare än den egentligen gjorde, oupsi... Och fredagens svenskprov kommer allt närmare, vilket inte alls känns speciellt party.

Och idag har jag haft mitt körkort i 5 månader. Jag är livsfarlig

Ha det bra, för det ska jag ha! 



Man must dance

Jag funderar starkt på ny header! 


Så som i himmelen

Efter 5h i en fotostudio! Naima, du är fantastisk! 


Absolutely zero

Min telefon har gått sönder! Luckan gick av idag för 3e gången. Och jag vet inte om jag orkar lämna in den på lagning igen. Får se hur det blir med det. Det kan nog funka ändå! Men lite tråkigt är det ju såklart... Nu ska jag sätta igång med veckans plugg. Önska mig lycka till! 


Misery

Jomen, vi är ju bra kompisar..! Eller?


Gryningspyromanen

En grym personalfest igår och ledig idag! Passar mig alldeles utmärkt måste jag säga! Fast Skövde-borna var väl liiiite överdrivna kan man väl lugnt säga... Antar att förfesten i bussen de åkte med var ganska nice! Ehem. Jorå!

Himlen luktar plast

Något fel på bilduppladdningen kanske? Helt fel färger... :(
Kvällen har i alla fall spenderats framför Illustrator. Och jag vill börja på högskola nu ju!!

När jag blir stor ska vi bo bland molnen

Sedan en tid tillbaka sitter jag alltid med datorn i sängen vilket egentligen inte är bra någonstans. Jag åldras fortare genom kommande ryggproblem osv. Jag ska nog ta tag i att städa mitt skrivbord snart... 

Idag började skolan. Ingen bra kommentar där faktiskt. Helt okej. Jobbigt på flera plan men samtidigt gött att komma igång igen. Usch, fy bubblan vad plugg det ska bli. USCH! Nu: Psykofakkinglogi! 



Lilla lady

Var ute och tog några bilder med G förut! Snygg som få är hon! 



Igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför

Naima är bäst! Finns inget mer att säga. Men oj vad hon är bra! Jomen det var väl det.

Daniel Adams-Ray är ju ändå väldigt bra också! De får väl dela förstaplatsen kanske... Eller..?

Hej


stop this train

Brusch, Norrköping, John Mayer, världens skönaste soffa, toast (snart) osvosvosv. Life is good

RSS 2.0