25

Det finns så mycket att skriva, men det är så svårt att få ut det i konkreta ord. Förutom att mina fötter inte riktigt är vänner med mig och att jag måste vända på dygnet två gånger på tre dagar den här veckan går det bra nu. Riktigt bra. 


Jag låter Prins Oskar Linnros vara med på ett hörn.



Stuck in the moment

Ikväll somnar jag med en fin känsla inombords. Solskenet kom efter regnet. Idag började en ny epok - arbetslivet. Hur det kändes kan jag inte riktigt svara på. Det känns mer som en förlängning av sommaren. Rimligt? 

Jag fick minst sagt en bra start i alla fall! Puss

Nu måste vi dra

Några dagar i Fjällbacka och jag är helt slut. Glad fast samtidigt en aning osäker på saker och ting. Men gud vilket bra ställe, det där Fjällbacka. Ta mig tillbaka, någon?



Rehab

Jag har insett att jag är ung och har väldigt roligt, väldigt ofta. Jag lever livet precis som man när man var yngre tänkte att ungdomen skulle vara. Uttrycket "ung och dum" kommer till användning även när det gäller mig. Vissa saker får mig dock att ha lite mindre roligt. Jag försöker att hålla mig lugn utan att spåra ur. Men snart går det fan inte längre. Än så länge sjuder jag bara, men det dröjer inte länge tills jag börjar koka. Kommer inte solsken efter regn å andra sidan? 

Hör av dig

RSS 2.0