come fly with me

Jag slutade vid 9 idag. Kändes helt okejbra måste jag väl ändå erkänna! Det kändes helt underbart! Jag ringde morfar som kom och hämtade mig och vi åkte ut till sommarstugan där mormor väntade med fika. Mysigt värre! Tog i alla fall en tripp ut i skogen där jag gick runt och var livrädd för eventuella älgar. Vad gör man ifall man helt plötsligt står framför en livs levande älg på 500kg? Jag gjorde upp min lilla plan att jag först skulle hälsa, fråga ifall han kunde ställa upp som modell och sedan springa för livet..! Eeeh. Jag var skiträdd där ett tag! Men jag hittade ingen älg, utan några mycket mer fredliga typer!



Kommentarer
N säger:

men hallå mysigaste jackan !

2010-05-07 @ 03:24:32
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback