Galet bra!

- Vet du!? Jag har spelat cello idag!
- Men oj! Det var inte dåligt. Gick det bra?
- Jao, sådär. Men ah, jag vet inte vad det är med mig riktigt. Jag har inte spelat på hela sommarlovet men idag satt jag aslänge.
- Oj, vad grym du är!
- Jag vet! Grejen är att jag egentligen vill fortsätta men jag har börjat få sån himla värk i axlarna och sånt, jag är ju inte van vid att spela så länge liksom...
- Hur länge har du spelat då?
- Ehm. Jag vet inte riktigt. Men ett par timmar! Det är galet mycket, för mig i alla fall. 
- Ja det är det verkligen! GRATTIS
- Tack!


När jag inte har någon annan att sprida min glädje till.

Hej.

Kommentarer
N säger:

haha!!! guldkorn!

2009-07-17 @ 00:00:06
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback