Birds of prey

Jag tror att jag snart har landat i ett liv som anställd. Jag går upp i tid på morgonen och kommer hem som vanligt folk på kvällen. Det jag dock ännu inte har lyckats med är matlådan. Det är så himla enkelt att äta på jobbet, dvs hamburgare eller sallad, men usch vad tråkigt det börjar bli. Å andra sidan är det inte så att man längtar efter pasta när man väl sitter där med sin Grilled Chicken Gourmet... 

Och samtidigt som jag kan vara en av de lyckligare människorna på denna jord finns det saker som ligger och skaver. Närmare bestämt två specifika saker vilka jag bara inte kan släppa, och vilka jag bara inte får släppa. Jag tänkte först skriva att jag inte heller vill släppa dessa, men vid närmare eftertanke blev jag lite osäker. Men för att lyssna på mitt inre hjärta som vill allt väl, så vill jag inte släppa dessa saker heller.

Ikväll har jag haft en fin kväll med tre finfina tjejer! En efterlängtad kväll över varsinn kopp te gjorde susen!



Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback