Snack

Igår var en jobbig dag. Jag gjorde absolut ingenting alls förrän det var dags för jobb kl 18. Jag kände mig i allmänhet väldigt konstig och skyllde på vattenbrist utan att göra något åt det. Mitt linne jag har under själva jobbtröjan kunde jag dock vrida ur redan efter 30 minuter. Det borde inte vara tillåtet att arbeta i 40°C.

En av de värsta signalerna som finns är då en det kommer en bil i drivern när det är rush och redan mycket att göra. Jag ville bli våldsam och misshandla just den signalen. Tråkigt bara att man inte kan slå på ljud. Jag fick låta bli att bli våldsam och istället fokusera på allt jag hade att göra. När jag åkte hem var jag så trött att jag nästan började gråta. Oj, vad hemskt det låter. Det var hemskt. Idag är det nya tag. 4h. Jag tror att det ska lösa sig.

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback