Gone and never coming back

Jag har tagit studenten. Vilken dag. Vilken kväll. Vilken upplevelse! WOW

Jag har även varit på studentresa. Aldrig trodde jag att man kunde ha så kul! Seriöst, jag har aldrig gjort något roligare. Inte ens studenten toppar, och studenten var riktigt, riktigt bra!

Egentligen skulle jag vilja berätta så mycket om Alanya, men jag vet inte vad jag ska skriva. När jag tänker efter får jag bara ett stort leende på läpparna. Allt var underbart! Med finaste vännerna lekte jag genom en hel vecka. Galen fest varvat med solstolar, fina middagar, irriterande försäljare, skräpmat och fake-Ray-Ban-glasögon blev till en fantastisk helhet som är svår att beskriva i ord. Jag har aldrig varit med om något bättre! Alanya baby <3

Nu ska jag sova ikapp mina förlorade timmar och leva lite till på veckan jag har bakom mig. Åååh, jag vill tillbaka!

Kommentarer
K säger:

jag känner mer "gone for now and will come back soon" :D:D:D:D:D

2011-06-15 @ 11:22:31

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback