All over again

Grym kväll igår med kalastrevligt folk!

Dagen har tyvärr inte spenderats ute så som den borde ha gjort. M och p har åkt skridskor och hoppas alltid att jag vill hänga med dem, men alltid samma svar. Nu har jag dock annat för mig. Elin kom hit runt halv 2. Vi skulle skriva en rapport till Lokala nätverkskursen. Vi blev färdiga strax efter 8... Det som vi hade tänkt bara skulle ta cirkus två timmar. Aja, nu kan man bocka av den inlämningen i alla fall. Så otroligt skönt när man känner att man kommer framåt!

Nu är det hög tid att sova. Jag ska upp tidigt och plugga -.- Tänkte skippa fysiken för att hinna med något vettigt innan förberedelseuppsatsen inför det skriftliga nationella provet i svenska halv 12. 



Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback