Spotify social

Alltså, ja. Det är lite annorlunda att jobba på natten. Vissa är gladare än vanligt och vissa är argare än vanligt, en härlig blandning med andra ord. Jag slutade strax efter två och kom hem tjugo minuter senare. Nu är jag helt klarvaken. Dock tror jag att jag lätt kan somna ifall jag försöker. Men det är fint och mysigt att vara vaken helt själv. Inte ens reklamen på spotify irriterar mig nu. 

Borås tidigare idag var en höjdare! Tyg blev köpt, grön siden. Alltid trevligt att gå runt i en stad där man inte känner någon. Då kan man göra lite som man vill, så varför inte digga med lite till musiken utanför Elgiganten? Vi körde såklart lite vilse också, vilket hör till! GPSen fick hjälpa oss, vilket egentligen känns lite mesigt att använda. Men ja, det behövdes väl, då vi helt plötsligt var ute på motorvägen! LYCKAD DAG! 




Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback