Patience

En sån där halvtråkig dag som man kommer glömma fanns imorgon. Startade dagen med att komma försent till skolan (som vanligt tyvärr). Hade fysik. Aop. Sen vare hål, fetinghål, så jag och Elin satt och drömde oss bort till student och klänningar, vita klänningar. Men helt plötsligt blev vi avbrutna i våra drömmar och halkade på ett bananskal in på engelska nationellt muntligt prov. Skönt att få det gjort men det gick ju inte sådär överkalasigt om man får säga så. Lokala var inte heller någon höjdare. Egentligen gör man bara två saker där: försöker hålla sig vaken samt räkna hur många gånger Jan frågar "Är ni med?". Efter lokala var det en pytterast innan nästa fysiklektion. Usch, jag ska nog sluta den kursen. Jag hade bakat kladdkaka vilket nog var det bästa med den lektionen. Ah, summering av dagen är väl:

TRÅKIG SOM IN I HELVETE


Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback