Mer jul

Och så var julafton över för det här året också. Jag har haft en himla fin dag och kväll trots kaos i mitt huvud. Det känns inte helt lätt att flytta till ett ställe där man inte känner en själ. Men jag har ju mina egna sängkläder i alla fall. Hoppas att det går bra med det.

Dagen började med julfrukost, följt av skidåkning. Tyvärr är inte jättemånga backar öppna än, men det som är öppet är ändå rätt bra. Jag och pappa åkte och köpte ett par skidor till mig och jag fick blåa stavar. Så fint, så himla fint! Lite senare bar det av till familjen Jorlöv för traditionellt svenskt julfirande. God mat och fina julklappar. Bättre kan det inte bli, eller? Om man bortser från mitt huvud som ropar frågetecken till höger och vänster. Det blir nog ordning på det också!

Nu ska jag somna för att orka med ytterligare en dag i backen imorgon. Puss alla fina <3

Kommentarer
Naima säger:

Så fint! Åh vad underbart!

2011-12-25 @ 21:18:12

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback