Cello Concerto #1 In A Minor, Op. 33 - 1. Allegro Non Troppo

Saint-Saëns in my <3

The concerto of the concertos är avklarad. Ingen större cermoni direkt men en trevlig tillställning. Kändes dessutom fantastiskt att alla var lika nervösa så att jag slapp konkurrera med massa självsäkra personer eftersom jag var stört nervös jag också! Faktum är dock att det brukar vara värre. Kanske har jag äntligen börjat komma ifrån nervositeten? Eller i alla fall börjat lära mig att hantera den.

Jag avslutade dagen och konserten med en fin pizza i sällskap av mina bruscher Emil, Oscar och Krister. 

Till råge på allt så fyller världens bästa Kicki 19 idag!!! Grattis snygging! <3

Sov gott amigos (ehe?)

Kommentarer
K säger:

Jag älskar dig!!!! :D

2011-04-09 @ 16:30:31

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback