Nu är det min tur

Favoritcafé: Coffe House in my <3 
Favorittidning: Läser sällan tidningar. Så Cap&Design kanske?
Bästa saken som hände i vintras: Österrike!
Favoritplagg i garderoben just nu: Ojdå
Längd: 1,70
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart antar jag
I sommar kommer jag att gå klädd i: Studentmössa
Men absolut inte i: Raggsockar
Mig själv med tre ord: Ojdå.. Jag pratar en del, ler en del och jag vet inte mer... Men pratig och glad då?
Jag tränar: inte.
Höger- eller vänsterhänt: Vänster fo sho
Humör just nu: Awesome
Är det nåt du absolut inte äter: Oliver
Kläder just nu: Byxor, linne, kofta, sjal
Vad sa du senast: Förmodligen någon hälsningsfras
Fisk eller badkruka: Fisk
Spelar du nåt instrument: Cello <3
Morgon- eller nattmänniska: NATT
Sparare eller slösare: Slööösa
Har du några homosexuella vänner: Ohyä
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Förhoppningsvis
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Vad ska barnet/barnen heta? : Ehe. Ska jag veta det redan?
Bio eller promenad: Promenadtjej jöh!
Är du kittlig: Ja
Rädd för insekter? Inte rädd, men de är obehagliga
Största svaghet: Jag kan inte säga nej
Det här är jag bra på: Fika
Bästa bok? Jag läser inte böcker
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Oj. Helst ingenting... Men hamburgare då OMG
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nja. Bara tatuering i så fall
Stökigt eller välstädat? Stökigt. Önskar dock att det vore motsatsen
Gillar du att sjunga? Ofc. 
Anser du att du är stark? HAHA
Använder du knark? Absolut inte
Kaffe, te eller inget? Kaffe Latte
Har du en besatthet? Förmodligen
Vem är din bästa vän? Kicki, Naima
Civilstånd: Singel woho
Var var du senast? Schkulan
Vem hatar du mest nu? Hata är ett starkt ord

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback