Decemberuppdragen

Jag och Julia har under december månad (fram till julafton) gett varandra ett uppdrag per dag att utföra. Och dagens uppdrag för mig var att blogga om dagens outfit, något jag aldrig har gjort förut eller känner mig speciellt bekväm med. Dock tycker jag att det är trevligt när andra gör det, men det känns lite... speciellt att göra det själv haha. Men, ett uppdrag är ett uppdrag och det är till för att utföras. Så jag gör som så många andra:



Dagens outfit: 



Tröja Zara · Jeans Cheap Monday · Sjal Cubus

Kommentarer
Juliat säger:

Jag kan dock erkänna att jag är lite besviken på att du förklarade varför du outfit-bloggade. Det var ju inte riktigt meningen :(

2010-12-07 @ 21:14:15

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback