Tonsdag

Jag har hela den här veckan gått runt och tänkt att det är onsdag eller torsdag. Idag känns det mer som om det är tisdag. Lite skumt är det faktiskt!

Igår kväll sov Elin här! Jätteroligt! Kanske lite för roligt med tanke på att vi inte gick och la oss förr än vid 2... Jag somnade typ på matten idag. Det var ganska roligt och lite pinsamt. Min lärare frågade ifall jag tyckte att det var jobbigt och föreslog att jag skulle blöta mitt ansikte med vatten men jag var inte jättepepp på det. Det fick bli mellanlmål istället! Mycket bättre!
Cellolektion idag. Funka bra, funka bra. Jag ska verkligen sätta igång att öva mycket nu!
Det är lite tråkigt med bild/bloggtorka, men eftersom jag aldrig har tid att fota nu för tiden och inte har några bilder på datorn, alla ligger ju på den externa hårddisken, så har jag ingenting att lägga ut direkt.
Förlåt Julia, men den här bilden tyckte jag inte var så farlig + att jag måste lägga ut länken till All at once.

Kommentarer
Janina säger:

vilket underbart hår kvinnan har, alltså!

2009-09-16 @ 22:23:16
Mr oroa dig inte! säger:

Vart e picke döda bilden?^^

2009-09-17 @ 12:14:52
Julia säger:

Du, jag tyckte faktiskt inte heller att den va så himlas asaafarlig!

2009-09-17 @ 18:05:54
Blogg: http://popjulia.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback