Jobbiga tisdagar... -.-

Idag är en seg dag. Det blev lite för sent igår kväll. Men ändå var jag och Elin såklart bäst på programmeringen, som vanligt... Jag har dock inte kommit igång med plugget än. Fysikprovet på tisdag går mig på nerverna och jag orkar verkligen inte ta upp böckerna samtidigt som mitt samvete går längre och längre ner i bottnen för att jag inte gör något.
Angående iPoden så är det verkligen inget fel med min gamla och att jag inte ska säga tack och hej till den, verkligen inte. Jag har bara fått lite smaskiga erbjudanden, och jag blir ju lätt en prylbög ;) Jag brås väl på pappa.
Igår var en bra dag! Den spenderades med Julia och Daniel! Finfint!
Ofta önskar jag att jag helt plötsligt skulle bli jättesmart eller plötsligt på tre sekunder bli jätteduktig på piano för en stund, en lektion eller kanske för evigt. Jag önskar att jag blev helt onaturligt begåvad inom något speciellt område. Det hade ju ändå varit drömmen! T ex att spontant anmäla sig till SM i Matte för gymnasieelever och ta hem förstapriset. Det kommer ju dock aldrig att hända men ändå. Det är så ofta jag bara önskar att något så otippat skulle hända! Visst vore det helt magiskt bra!?
Jag saknar bilder att lägga ut.

Kommentarer
Amandah säger:

Yes, på torsdag:) Men jag har tusen saker att göra imorgon också>.<

2009-09-22 @ 23:05:42
Blogg: http://trekopparchoklad.blogg.se/
N säger:

vem önskar inte det? kommer du ihåg när lennart pratade om sina "framgångspiller", som när man tog ett så kunde man hela elgar, utan o behöva öva något. ibland önskar man det fanns såna piller. men ja, även om du är en prylbög (you said it, och jag älskar uttrycket höhöh) så har du oanade talanger, käre vän! bara börja med o titta på dina bilder liksom!!! jag säger bara daah liksom!



oj vadjag är oseriös och konstig. men, djupt andetag, tillbaka till seriösiteten (eh?), vem vill inte vakna upp och bara inse att man har någon oanad begåvning?

du är så smart och uberbegåvad J, och även om du kanske inte är samma med mig (fullt förståeligt, jag är konstig meeeööh) så saknar jag dig. Mer än en paper cuttad gnu. Punkt.

2009-09-23 @ 07:29:16
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback