Uppdatering!

Oj vad jag bara kände för att skriva någonting här. Det var ju ett tag sedan. Sitter i skolan och har datakunskap, hehe.

Men, jag måste berätta om min störda dag igår! Ingenting kunde gå fel typ. På vägen hem efter skolan kom jag på att jag snart skulle ta Gardasil-sprutan men såklart visste jag inte när det var. Så jag ringde och kollade. Det visade sig att jag skulle dit igår kl 16, alltså 45 minuter efter att jag ringde. Jag fick lite panik eftersom vi inte hade köpt sprutan än. Men som tur var så var pappa hemma och sjuk så han kunde hänga med till Apoteket och köpa sprutan så att jag sedan kunde ta en prommenad till Ungdomsmottagningen och ta den. Helt sjukt att pappa faktiskt var hemma för en gångs skull!

Nu slutar vi! HEJ :D

 

Det är en bra dag idag!


Kommentarer
Patrik säger:

Var du tvungen att köpa den själv? Vad skulle du på ungdomsmottagningen att göra `då?

2009-11-11 @ 17:32:15

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback