Sommaren i bilder

Det började med lite studenter!



Sedan började sommarlovet och denna bruden kom en helg mellan Köpenhamn och Stockholm

Det blev en grillkväll grillkväll hos Albin! 

Midsommar var kul! Midsommar var också grymt! Nice! 

Vi var på kalas hos finaste Lovisa Jansson (lite wierd bild kanske)


Jag fick hjälp av Sara och tog ett par bilder till ett dagis. Jag ska nog åka dit en dag och se ifall de har blivit använda.


Grundsund! Finns nog inget bättre ställe! (råkade ladda upp bilden i fel storlek, men jag orkar inte ändra)


Sedan bar det av till Hönö. Kakpicknick med Daniel! 


Sedan blev det återigen ett besök till Grundsund!


Tingsek på Lisse med Julia och gänget

Köpenhamn för en dag med mams och paps


I augusti började det mesta bli tråkigt. Eller egentligen inte men nu stack alla. Okej, verkligen inte alla. Men Naima, min ena hjärnhalva och Julia, min vänsterhand (högerhanden är ju usel i min vänsterhänta situation)


Det blev en dag på Liseberg med vännerna


Sedan är väl det mesta ganska aktuellt... :)

Kommentarer
Julia säger:

Jag har tänkt flera gånger att jag vill se hur det blev på det där sketans dagiset så vi kanske kan ta en tur dit någon dag tillsammans? :)

Och jag älskar dina bilder som vanligt!

2009-08-24 @ 22:59:35
N säger:

Jag har sagt det förr och säger det igen, dina bilder är underbara.



ps. nu harja guppdaterat lite i bloggen! hm . lagom bra dock, klockan är typ mitt i natten härnu, och jag är rätt trött, men whatevva! vi hrös nästa helg när jag är hemma igen! PUSS

2009-08-25 @ 10:51:35
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback