Vilja bli

Åååååh!!! Projektarbetet är över. ÖVERÖVERÖVER!!! Är jag lyckligast i världen eller? Just nu känns det som om jag har all tid man kan ha till att göra precis vad man känner för. Jag vet att jag absolut inte har det, men jag gillar känslan! Tanken slog mig idag att jag ville se på TV, men det hade väl varit väldigt konstigt..?

En riktigt kalasfika med Kicki förut! Dessutom har jag fått min pin-kod till studera.nu. Herrejösses! JAG KAN SÖKA HÖGSKOLOR NU. Framtiden står bakom husknuten och bara väntar på att jag ska våga ta steget dit. Hu, vilken tanke. 

Engelskläxa och svenska c-läxa står på tur. Wopidoo!

Jag lägger ut den här bilden, jag också! 



Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback