Keep on walking

Det blev alldeles för sent igår. Jag kom inte i säng förr än efter 12. Det fick jag rejält med spö för imorse då jag satt och halvsov under Svenska C-lektionen. Som tur var hade jag 4,5 h hål efter den lektionen så jag åkte hem och somnade i sisådär 2h. Nu sitter jag nyvaken med svullet ansikte (för visst får man det när man sover? eller är det bara min egen inbillning?) och huvudvärk och måste snart gå upp. En till frukost idag kanske? Palla lunch. Tjoho. Lallalalla.

Om en timma ska jag till skolan och lyssna på projektarbetesredovisningar. Om en vecka är det min tur. Usch och fy och helvete vad jag fruktar det tillfället. 

Peace

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback