Jag lever med mina minnen

Idag är det 65 dagar kvar till studenten. Det är helt sjukt. Jag menar, jag minns ju förskolan då alla tjejer lekte i dockvrån medan jag satt vid datorn och spelade "Snövit och de sju dvärgarna". Nörd, eh jaaa!? Har för mig att det var ett otroligt ovärt spel, minns i och för sig bara hur det slutade med att Snövit dog och sedan uppstod och red iväg med prinsen på hästen, precis som i filmen. Jag var pro på att logga in på datorn. På den tiden behövde man ju skriva in så mycket mer än personnumret och sina initialer! Herregud, jag var 6 år. Jag är seriöst förvånad själv nu när jag tänker på det.

Men okej, för att inte virvla iväg alltför mycket bland minnena, som i och för sig ofta är väldigt mysigt, tänkte jag nämna att fika med Kicki är grejen!! 2h kändes som en kvart, sisådär.

Imorgon är det kunskapsjakten och på lördag är det högskoleprovet... Yäh. Eller? 

Jag och mina crazynaglar chillar sönder! Asså... de glittrar en aning.



Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback