In the mystery time of cold and rain

Bra dag! 

Hade skola till sisådär halv 12. Blev hämtad av Viccan en timma senare (vi ville inte gå ut i snöregnet ehe). Åt kinamat med Viccan, Linnea och Oskar. Herregud, vi satt där och degade i tre timmar medan snöfakkingregnet öste ner utanför fönstret. Efteråt chillade vi lite i Storken. Men tjena, pengarna bara rinner iväg nu känner jag. Aja, do I care? Typ absolut inte. Vad har hänt med tjejen som är rädd för att slösa pengar kan man ju undra? Jag gör det i alla fall! Nu är jag hemma och ska strax ge mig iväg mot nästa middag, middag med jobbet. Tjoho! Grekiskt står på menyn. Jag lovar att det blir awesome!

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback