... over troubled water

Igår fick vi typ jullov. Eller så kan man säga att vi fick det idag. Men på riktigt får vi det inte förr än imorgon! Igår var det matte E, jättesvårt :( men jag fick det avklarat, idag hade vi två lektioner (som iofs inte var speciellt ansträngande) och imorgon är den egentliga avslutningen. Igår och idag har jag haft pluggfria dagar (om man bortser från provet igår då) och det gör mig nästan mer stressad än att faktiskt plugga då jag vet att jag inte kommer framåt i något av mina arbeten. Aja, mamma har sagt till mig att vara ledig fram till jul. Får se hur det blir med den saken. 

Det är julafton om tre dagar. Det är lite sjukt. Det känns som om det är typ... början av november nu. Jag hänger inte med i svängarna. 

Tog en tripp på stan med godingen Gabriella idag och fick lite tygstycken med mig hem. Chilligt värre! 

Nu ska vi ha familjesnack om julen... inte en sekund för tidigt! Efter det funderar jag seriöst på att sova.



Tänkte dela med mig av min önskelista också, och ja, jag är helt seriös:
  1. En timma extra om dygnet
  2. En helgdag till
  3. Ett projektarbete mindre
  4. Skidor och pjäxor
och inget mer
God Jul!


Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback