Under the coconut tree we stay

Jag börjar få lite sådär smått ångest nu över att jag inte har pluggat till högskoleprovet tidigare. Känns som om det kanske skulle kunna ge något faktiskt! Dock finns det ju ytterligare chanser att göra det till hösten, så ingen panik här inte! Eller? Jag menar, det är inte hela världen. Kommer jag inte in så kommer jag inte in! 

Idag är jag trött och hyperaktiv, glad och depp om vartannat. Just nu är jag inne i en trött period.

Vi har kvalitetstid med familjen ikväll. Just nu har jag bara en liten avstickare medan pappa diskar ehehehe... Känns som om jag ofta smiter när det luktar disk eller städ..?

Men okej. Håll alla tummar för imorgon. Klockan 8 startar cykelturen mot giljotinen.

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback