valångest

Strax ska jag gå iväg och rösta. Jag ska göra det ensam eftersom mamma och pappa inte är hemma samtidigt som mig idag när vallokalen är öppen. Men det ska nog gå bra. Grejen är bara att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska rösta på. Jag har några partier jag funderar på. Frågan är bara vad man ska prioritera för frågor. De rödgröna vill inte ha betyg i skolan och de blåa vill bygga fler kärnkraftverk. Vilket är viktigast för mig? Jag har ingen aning. Nu när jag skrev det så lät det jättetöntigt det där med skolan. Jag menar, jag går ju snart ur så för mig lär det inte bli någon skillnad, eller? Usch och fy för det här. Det hade varit så mycket bättre om de kunde hålla sams och att det bara fanns ett parti att rösta på.

Nu ska jag gå iväg och ta ställning

Kommentarer
Anonym säger:

Flytta till nordkorea?

2010-09-19 @ 12:33:25

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback