illa pinkat

Jag var i skolan, kom hem vid 16 och slappade en timma tills det var dags för Zumba med Elin och Kicki. Roligt, roligt. Därefter var det mat och Idol innan jag helt plötsligt somnade i soffan. Dvs varken svenskläxan eller matteläxan är gjord. Precis som vanligt med andra ord... Bra jobbat, Johanna! Nu ska jag sova.

Ska väl tillägga att jag gjort allt jag har kunnat för att tillslut inse att det faktiskt inte var min dator det var fel på, utan att facebook är nere ikväll. Själv tror jag såklart att facebook-teamet har lagt ner sidan eftersom det är en viss negativ hälsorisk för oss som är mer eller mindre beroende att bli helt paralyserade av den underbara cybervärld de har skapat till oss, för att "ge oss en läxa". Men egentligen är allt detta besvär ENDAST för att jävlas. Jag hatar facebook.

Chiphej

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback