Priceless?

Tjo! Jag är hemma och leker på min håltimma! Den här håltimman är alltid så otroligt trevlig. Jag har hela 3h och 45 minuter att slå ihjäl! Idag har jag gjort det i samband med ett besök på Ö&B men Julia och Linnea. Haha, finns alltid något man behöver där! Men det känns lite tragiskt med de som köper färskvaror och kläder där... Eller är jag bara fåfäng? Nej, jag tror faktiskt inte det. Tjejen i kassan verkade inte kunna prata engelska heller. Paret framför oss i kön pratade engelska och hon svarade på svenska... Jag och Linnea var på jakt efter varsin rattmuff! Känns som om det hade varit en trevlig investering nu till vintern! Dessutom är jag lite på jakt efter en cykelsadelvärmare också. Vet inte var min förra har tagit vägen. Jamen så kan det vara! Nu ska jag gå ner och skynda på pappa lite med maten. TJOHOO

Kommentarer
Linnea säger:

Jag tycker det va himla tråkigt att dom inte hade några rattmuffar, hur ska jag nu klara mig ?

2010-10-15 @ 17:45:10

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback