en vanlig dag

Hej, hej, hemskt mycket hej! Dagen har flutit på i ungefär samma form som gårdagen. Det gillar vi! Ett fysikprov som inte gick alltför bra gjorde inte dagen så mycket sämre heller! Askalas! Ikväll ska jag lägga mig tidigt tänkte jag, så nu är det hög tid att börja tänka på refrängen. Självklart har jag redan borstat tänderna så alldeles strax ska jag slänga mig i bingen en gång för alla! Jag vill så gärna ladda upp en bild också för att få lite mer krydda på inlägget... Så nu ska jag minsann titta in bakom ridån och hitta dagens mest passande bild. 

Så, vänner! Vad sägs om en fantastisk bild på en fantastisk tjej!? Askalas!

Tack för mig!


Kommentarer
janne säger:

hahaha johanna!! den där dubbelhakan är ju askalas om något!



miss you!!

2010-10-26 @ 09:32:46

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback