B-bilder

Jag saknar sommaren. Sommarkvällarna, då jag för det mesta hade något på gång, planer. Det har jag knappt längre. Istället går jag omkring på kyrkogårdarna och fotar frosten på rosorna. Nej, så farligt är det verkligen inte. Men nu för tiden känns det så.

Den här dagen är i alla fall planerad. Plugg, träning, kalas, jobb och plugg! 

Jag har funderat på en såndär årskrönika som många gör. Kanske lite sent nu eftersom det snart är februari, men ändå! Jag minns ju verkligen inte vad som hände under våren -09. Dock har jag ju dokumentation i form av bilder (såklart) men de ligger inte på den här datorn. Ganska tråkigt att hela våren och en stor del av sommaren bara är som en grå dimma när jag tänker på det. Jag minns ingenting. Påsken firades i Grundsund, det minns jag förresten! Men resten har jag ingen aning om. 

Jag saknar också Naima! Helt otroligt mycket!

Likaså Julia. Jag har blivit dålig på att höra av mig då annat kommer emellan, men jag ska bli bättre! 

Ta hand om er.


Kommentarer
AB säger:

Otroligt vackra bilder!

2010-01-24 @ 23:21:21
N säger:

vem är det som borde ha en utställning liksom? Nu fick jag en snilleblixt!!! Vi borde ha en gemensam någon gång nästa år!!! Verify Peace! älskar dig snygging, saknar dig som en stor jäkla papercuttad gnu!!!

2010-01-25 @ 07:32:42
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback