weintereidroettsdåeg

Idag var det vinteridrottsdag! Min tanke var först att "rida", sedan att åka skridskor med Elin, sedan att inte göra någonting alls för att tillslut gå tillbaka till alternativet att åka skridskor fast med Julia istället. Vi var taggade och kom till en tom ishall. Nja, det var några som arbetade där också. Vi satte oss på läktaren och skulle precis börja ta på oss skridskorna när en antagligen lärare kom fram och sa att vi inte fick åka eftersom isen var för tunn. Jag visste inte att den kunde bli det i ishallen, men tydligen. Igår hade de på en träning åkt igenom och kommit ner på betonggrunden. Vi fick i alla fall gå därifrån, lite snopna men ändå lättade eftersom jag slapp mörda mina lilltår! 

Vi tog en sväng till stan och sedan bar det hemåt för att bli upphämtad med cello av morfar. Vi körde en stund då det snöade som värst, spännande, innan vi åkte till kulturskolan och jag spelade med Helena. Det gick inte sådär förfärligt bra... Det gick ganska dåligt faktiskt. Efter lektionen fick jag mat hos mormor och morfar, gott! 

När jag senare kom hem hamnade jag i soffan och somnade i knappt 2h. Efter det har jag slöat och övat cello, massa cello. Satte mig i mammas och pappas sovrum som håller på att renoveras och är därför typ tomt. Där var det bra aukustik! Det tycker vi om! 

Längesedan jag skrev såhär mycket. Men, men. Nu är det slut! Hej puss.

Bilden till fredag kanske blir denhär! Ska kika runt lite till men denna ligger högt på listan i alla fall! 


Kommentarer
N säger:

johanna . jag saknar dig. det finns inga andra ord för det.

2010-02-08 @ 08:30:00
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback