Ain't no sunshine

Slappishelg är ju ALLTID uppskattat måste jag säga. Jag har knappt gått utanför huset mer än igår när jag var en sväng hos Julia. Chilligt! Idag ska jag dock iväg till gymmet. Och jag är inte taggad till fem öre. Men med trevligt sällskap ska det nog gå bra ändå!! 

Jag har tittat på Ung & Bortskämd. Grejen är att jag bara blir mer slapp själv av att kolla på det när man ser hur slappa de är och hur mycket deras föräldrar gör för dem, haha. Då blir det som att det öppnas en dörr och jag börjar fundera på hur det skulle vara om mina föräldrar passade upp mig så som deras gör... Tänk att ha ett sånt liv. Kanske är chill. Dock skulle jag ju inte vilja ha mamma springandes runt fötterna på mig hela tiden. Hm, tål att tänkas på.

Imorgon är det måndag, vilket betyder att verkligheten hinner ikapp mig. Tiden till matte E-provet och julen och projektarbetesinlämningen bara minskar för varje dag, varje minut. Som om knytnäven i magen bara trycks längre och längre in. Vilken bra metafor!

Lite matte på det kanske? 

HEJ

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback