Hold my hand

Julrushen är inte dålig alltså! Göteborg var fullt med stressade människor, inte minst vi! Bror hittade hela sin julaftonsoutfit på J&J och jag hittade på lite olika ställen. Chill. Trodde nästan inte att jag skulle hitta något alls faktiskt! Tänkte till och med försöka mig på det där med blomma i håret i år! Inte varje dag direkt... 

Tågpersonalen var riktigt trevliga idag! De önskade alla resenärer God Jul flera gånger. De till och med la in ett extra utrop innan Alingsås för att önska alla avstigande på de olika hållplatserna en riktigt God Jul (så att inte Stockholmarna skulle få all ära liksom). Nu flummar jag iväg, men så var det!



Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback