Ditt kvarter

Idag skulle jag ju fixa klart webdesignen och också länka in php-filen. Det var lite problem hit och dit men tillslut lyckades jag få det att se riktigt fint ut! Jag var kanonnöjd tills jag insåg att den hade slutat att göra den uträkningen jag ville. ALLT var rätt och jag hade inte ändrat något tror jag (peppar, peppar) men så sket det sig i alla fall. Och detta var under de tio sista minutrarna innan inlämning. Fattar verkligen inte vad det var för fel på skiten när allt var rätt! Aja, min lärare hade sett innan att det hade funkat så det var ingen fara direkt, men OJ vad irriterande! Fast.. Jag måste säga att jag är ganska nöjd ändå haha! ... jag är jättenöjd. 

Bra vecka förresten.

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback