cooler than you

Vilken helt otroligt onödig dag det här blev. Jag jobbade till 02 igår kväll/imorse och sov därför till 13 idag då m och p åkte. Sedan dess har jag varit själv hemma och fördrivit tiden med inte så mycket alls. Tråkigt men ändå jätteskönt att verkligen få slappa lite innan skolan sätter igång igen. Jag är pepp! 

Det mest värda jag har gjort idag är att ha skickat bilder på framkallning. 18 st tror jag det blev till slut. Låter kanske lite. Men det var bilder som jag vill ha matta och stora, dvs ungefär A4-format. Jag ska även använda ett erbjudande på fujidirekt där man kan få 100 bilder och bara betala frakten. Chill.

Ikväll blir det jobb. Till 02 ikväll också. wooooohoooo..... 


Bilden är tagen av Naima

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback