Naimius

Fick en pratstund med Naima idag, som tog mig tillbaka till lite minnen från sommaren! Helkul! Men vad konstigt det är att jag kan prata med henne i realtid och se henne på video när hon är på andra sidan jordklotet. Det känns ju faktiskt som om hon är typ jao, här... Det tänkte jag också på. För det borde ju vara helt omöjligt, men jag lever väl fortfarande på 1900-talet kanske.
Och Patrik. Det är såhär att man köper Gardasil-sprutan själv och går sedan till någon mottagning som sprutar in sprutan i sig så man slipper göra det själv också. I mitt fall (och de flestas tror jag) gick jag till Ungdomsmottagningen.
Idag hade vi också det stora och - i mina kretsar - omtalade historiaprovet! Hur det gick vill jag inte uttala mig om eftersom jag verkligen inte vet. Men jag hoppas och hoppas!
Behöver jag ens nämna att jag saknar det!?
Nu sitter jag och väntar på att Ivo ska logga in. Ett mattetal tar väl inte 40 minuter!? :O Jag tror att jag inte orkar sitta kvar länge till. Men tiden har ändå gått väldigt fort.
Och jag är avundsjuk på Naima som har hela dagen på sig fortfarande för detta har ju varit en riktigt bra dag! Jag har alltid bra dagar, men ändå. Jag vet inte varför men den här dagen är något extra. Men det känns ju ganska ologiskt eftersom vi hade the big prov. Eller så kanske det är så att jag är glad över att ha provet överstökat... Kan vara så... Tjat, tjat. Men vilken stört bra dag!
Puss och kram!

Kommentarer
Amandah säger:

Gud, vad charmig du är flicka :D Sitter här och storler för mig själv, av någon anledning, det är nog något i ditt sätt. Puss :D

2009-11-11 @ 22:51:10
Blogg: http://trekopparchoklad.blogg.se/
N säger:

Åh! det känns som igår! det var ju igår , men du förstår vad jag menar. Det kan ju omöjligt ha gått över 3 månader liksom.

2009-11-13 @ 07:53:06
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback