Träning

Idag fick pappa med mig ut till hjortgården för att springa. Jag blev ärligt talat lite förvånad att han faktiskt fick med mig utan problem. Kanske kände jag att det var behövligt...? 

Innan jag tog min runda hade jag förhoppningar om att jag skulle tycka att det var kul att få röra på mig lite. Men till min besvikelse så tyckte jag inte att det var roligt över huvud taget. Många gånger har jag önskat att jag hade varit mer träningsinriktad. Men tyvärr, jag är ingen träningsmänniska. Musiken tar över, där det för många andra är träningen som regerar. Dock har jag seglat mycket tidigare somrar. Det fanns en tanke att detta skulle fortsätta även i år, men än så länge har mina måndagkvällar varit uppbokade! Jag är verkligen seriös! Jo, en måndag var jag ledig. Eller, jag var hemma och pluggade fysik.

Men jag ska inte sluta något som jag precis börjat med! Jag ska försöka några gånger till att få viljan att ta en springrunda ett par gånger i veckan. Jag ska starta ett nytt, bra liv den här sommaren! Jag ska läsa böcker så att jag blir klok, jag ska sola mig brun (kanske inte lika klokt) och jag ska bygga upp min kondition som just nu ligger på 0. 

Härligt, Johanna!

Kommentarer
Patrik säger:

Kloka ord. Akta dig för bonnabrännan...

2009-07-13 @ 20:51:25

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback