Sommarlov

Nu är det äntligen sommarlov. Vi som har slitit och haft det jobbigt med allt, har äntligen fått semester från allt. Men vad gör man när man har sommarlov? Fy vad tråkigt det ska vara då. Kom hem till ett tomt hus (ja, vad hade jag väntat mig?), det regnade ute och det var kallt inne. Inte kul. Plus att jag måste städa ur en hurts innan kvällen. Dvs innan jag drar till Julia om jag åker dit. Helst vill jag sätta mig framför en bra, hyrd film med en massa täcken och kuddar, men det regnar ju så jag tänker inte åka och hyra en och det är emot mina principer att titta på film i min ensamhet. 

 

Ja, vad fan gör man!?

 

(Jag vill inte att det vita ska sluta bara där. Någon som kan?)


Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback