Yoeap

Fredagens skörd. Nu sitter jag hemma i min ensamhet (nä, mamma och pappa är ju faktiskt hemma!). Har tittat på Flickan som lekte med elden. Äntligen säger jag bara! Kom ju aldrig iväg för att se den på bio... Men oj så bra den var! Eller... nja. Jo. Jag vet inte. Men jag ska fortfarande bli lika cool som Lisbeth, en dag... 

Hmm. Anledningen till att jag köpte filmen var att MAXI inte hade mitt schampo, vilket jag blev väldigt förvånad över, så jag kände att jag skulle tröstköpa något annat, ehem. Vi tycker om impulser!

Nu har jag i alla fall tittat på den, haft ångest över att jag inte pluggar matte (ja, jag vet att det är lördag) och tyckt synd om mig som har så ont i armen och huvudet. Attans vaccin!


Kommentarer
N säger:

iishmo vad du är bra! och tröstshopping gillarvi! det är det jag lever på!

2009-12-06 @ 02:47:03
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/
Julia säger:

Hahaha, spisarna på mitt och Vendelas gamla rökställe ;)

2009-12-09 @ 08:34:42
Julia säger:

Hahaha, spisarna på mitt och Vendelas gamla rökställe ;)

2009-12-09 @ 08:35:48
Ann-Brith säger:

snygga bilder

2009-12-14 @ 23:33:26

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback