Statistik

Det är riktigt roande att kolla på statistiken och se hur många som inte måste bli påminda via facebook eller liknande för att titta in en sväng. Det är fler och fler som stannar. Det är kul!

Brist på inlägg betyder brist på bilder. Eftersom skolan börjat så är det inte lika naturligt att ta en fotorunda lite spontant när det finns så mycket annat som ska fixas.
Jag kan i alla fall dela med mig av den trevliga nyheten att jag fick byta till Matte Data. Jag är nöjd. Helnöjd faktiskt. Det betyder alltså att jag i torsdags hade min allra sista kemilektion. Bara det känns som att ha kommit till himmelen.
Idag var det avtackning av Martin. Det var också dop för bästekusinen Agnes.
Jag utsåg Gabriella till dagens snygging!
... han gjorde ett sista solo.

Kommentarer

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback