Ain't no sunshine


Jag ska ändra min livsstil tills skolan börjar. 

- Jag ska sluta att vara så uppdaterad i bloggvärlden. Jag ska nog bara läsa skvallerbloggarna i fortsättningen. Det är ju de som är roligast! 

- Jag ska inte gå och lägga mig halv 3 varje natt.

- Jag ska köpa mig en kalender! Det kommer att behövas. Den ska vara fin.

- Jag ska skaffa gymkort i trimhallen, hehe. Jag har hört att man blir piggare av att träna... 

- Sist men inte minst! Jag ska avsluta mitt facebookberoende höhö... 


GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG OCH GUSTAV I KELLOGG'S TÄVLING! 

Vår bild lades upp idag (17/8)

Kommentarer
N säger:

men blööööh vad du är snyggggg, jag menar bara hallåå liksom!?!?! gååårdjöös! och jag saknar dig som attan. sanningen har talat. punkt.

och min familj totaldissade våra djungelvrål. jag förstår mig inte på dom här konstiga amerikanarna...

2009-08-18 @ 07:20:34
Blogg: http://peacefactory.blogg.se/
Amandah säger:

sjukt snygg bild:o

För övrigt, så har vi typ samma punkter på den där listan, blöö för skolan-.-

2009-08-18 @ 09:17:28
Blogg: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Janina säger:

men hallå du din snygging, jag saknar dig!! jag tänkte ta och boka in mig i den där fina kalendern du ska köpa.



<3

2009-08-18 @ 10:10:14

Lämna ditt spår:

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?
Din mail: (bara jag ser)

Din blogg jag kan besöka:

Ordet är fritt:

Trackback